(01 KASIM’DA BİRÇOK PİLOTUN HAVADA ÖZLEMLEDİKLERİ VE RAPOR ETTİKLERİ “TANIMLANAMAYAN IŞIKLI CiSİMLER” OLAYINDA OLAĞANÜSTÜ GELİŞME!)
ATMOSFERİ GEÇEN VE DÜNYADA BÜYÜK BİR FELAKETE YOL AÇABİLECEK DEVASA BİR METEOR, YERYÜZÜNE ÇARPMADAN, BİR U F O TARAFINDAN HAVADA PARÇALANARAK ETKİSİZ HALE GETİRİLDİ!
BELKİ DE İNSANLIK TARİHİNİN EN ÖNEMLİ OLAYLARINDAN BİRİ OLARAK SAYILACAK OLAN BU OLAY, HAVADA 4, YERDEN DE 2 OLMAK ÜZERE TOPLAM 6 UÇAĞIN UÇUŞ EKİBİ TARAFINDAN ve YERDEN DE, BİRÇOK DEĞİŞİK BÖLGELERDEN HALK TARAFINDAN GÖZLEMLENDİ ve AMATÖR BİR KAMERAYLA DA GÖRÜNTÜLENDİ!
EVRENDE YALNIZ OLMADIĞIMIZ GERÇEĞİNİ OLAĞANÜSTÜ BİR OLAYLA TÜM DÜNYA KAMUOYUNUN GÖZLERİ ÖNÜNE SEREN BU TARİHİ OLAY, ARAŞTIRMA MERKEZİMİZCE 15 GÜNDÜR ÇOK DETAYLI VE HASSAS BİR İNCELEMEYE TABİ TUTULMUŞTUR.
OLAYA HAVADA TANIK OLAN UÇAKLAR ve UÇUŞ EKİBİ:
1. UÇAK ( UFO Filosuna En yakın Uçak):
Sun Express Air- Uçuş No: 590, Boeing 737
Kapt. Pilot: Ercan Eken
Yrd. Pilot: Sinan Yılmaz
2. UÇAK (1.Uçağın arkasından gelen)
Sun Express Air- TC- SUA B737-800
Kapt. Pilot: Yılmaz Atlı
Yrd. Pilot: Bülent Demirtürk
3. UÇAK
İnter Air- Yolcu Uçağı
Kapt. Pilot: Salim Gönüç
Yrd. Pilot: Fatih Aksoy
4. UÇAK
Hapag Loyd Yolcu Uçağı
Bu Uçakta, Radar Kuleye Havada Uçan bir Grup Tanımlayamadıkları Uçan Nesneleri rapor etmiş ve bilgi istemişlerdir..
OLAYI YERDEN GÖZLEMLEYEN UÇAKLAR ve EKİBİ:
5. UÇAK
Bu önemli olayı Antalya Havalimanında, Antalya-Sturtgart uçuşunu gerçekleştirmek için Uçak içerisinde hazırlıklarını yaparken tüm uçuş ve kabin ekibiyle izleyen Kapt. Pilot Muhsin Aktar'ın detaylı raporuna yan bölümden ulaşabilirsiniz..
6. UÇAK
Olayı İzmir Adnan Menderes Havalimanında yerde izleyen bir başka Uçuş Ekibi, Kapt. Pilot Vedat Gürbüz, Kabin Amiri Bilge Yılmaztürk ve Hostes Hatice İnceler'in yazılı ifadelerine yan bölümden ulaşabilirsiniz..
GOZLEMLER
Kaptan Ercan EKEN 'in Raporu
01.11.2002 günü Afyon – Yalova arasında 26.000 feet yükseklikte Afyon’dan yaklaşık 10 nm. Yalova istikametinde uçtuktan sonra saat11 istikametinde parlak bir ışık gördüm. İniş farlarını yakmış bir uçak ( zaman zamanuçaklar birbirlerine yaklaşırken iniş farlarını yakarlar) görüntüsüne benziyordu. Hatta 1996 yılında görülen Halley-Bob kuyruklu yıldızının görünüsünü hatırladım. Çünkü arkasında küçük bir iz bırakıyordu . First Officer Sinan Yılmaz’a bu ışığın ne olabileceğini sordum. İniş farlarını yakmış bir uçak olabileceğini söyledi. İrtifasının bu istikamette 41.000 feet olabileceğini fakat bunun daha yüksek olduğunu söyledim. Görülen ışıklı nesnenin yaklaşık uçuş istikameti 060 derece idi.
Nesne bize yaklaştığında arkasında düzenli aralıklarla yanıp sönen bir ışık gördüm. Bunun ne olabileceğini düşünürken bir kaç devamlı yanan ışık gördüm. Bu arada iniş farı olarak düşündüğüm ışık yavaş yavaş değişmeye , küçülmeye başladı. Bunun neden olabileceğini düşünürken nesne saat 12 istikametimize yaklaştı . 10-15 kadar küçük , fakat mesafeye göre hesaplayınca yaklaşık Boeing 747 uçağı büyüklüğüne yakın nesneler birbirlerine1-2 nm. Mesafede uçuyorlardı . olay yaklaşık 1.5 dakika sürdü. Nesneler gözden kaybolurken radara yerel saatle 5.44’de tanımlanamayan uçan nesneler rapor ettik.
Ercan Eken
Kapt.Pilot
SUN EXPRESS AİR
Kaptan Ercan EKEN ve Pilot Sinan YILMAZ'ın Raporlarına Dayanarak Çizilen Temsili Resimler
18.11.2002
SONUÇ:
Önce çok büyük bir meteor atmosferin 45.000 feet civarına kadar büyük bir kütle olarak giriyor ve arkasında, yanıp sönen ışığıyla bir UFO yüksek frekanslı bir enerji alanıyla kontrol ederek, kontrollü bir şekilde yatay uçurarak önce bu kütleyi 2’ye ayrıştırıyor ve hemen sonra da en az 15-20 parçaya ve daha sonra iyice ufaltılarak yeryüzüne çarpmadan etkisiz hale getiriyor. Tüm bunlar sürekli arkalarında yanıp sönen cisim (UFO) nun kontrolünde gerçekleşiyor...
Bunlar, pilotların ve diğer tanıkların ifadelerinde , çizimlerde ve animasyonlarda ve de gerçek görüntülerde aynen yer almaktadır.
Tabiki NASA , NORAD ve diğer birimlerin bu gök cisimlerini görmemiş olmaları ne ölçüde doğru olabilir. Bunun açıklaması: ya tüm dünyada bir panik yaratacağı için bunu halktan gizlediler ya da Dünya-dışı teknoloji bu meteoru bir enerji kalkanıyla bizim radarlarımıza görünmez hale soktular. Belki de askeri ve sivil radarlarda görülememesinin nedeni de bu.. Ya da belki de görüldüler fakat açıklanmadı...
Önemli olan bu tarihi olay, bir çok değerli ve güvenilir tanığın önünde yaşanmış ve de filme alınarak belgelenmiştir. Tüm kanıtlar ortadadır.